Het is al vervelend genoeg dat je met een probleem of een vraag komt te zitten. Je wilt dan ook zo snel mogelijk geholpen worden. Op deze pagina leggen we je uit welke supportmogelijkheden er zijn en hoe je daar gebuik van maakt. 


Support website

Via https://support.iteamplay.nl kun je als bestaande klant een ticket aanmaken bij onze servicedesk. 

Om gebruik te maken van onze support website moet je je registreren. Ook heb je hier een overzicht van al je eerdere aanvragen.


Lees hier verder over de werking van onze support website.


E-mail

Je kunt je probleem/vraag ook via e-mail bij ons melden. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar support@iteamplay.nl


Telefonisch

Natuurlijk kun je ook telefonisch bij ons terecht. Je kunt ons bereiken op 055 200 4228. Om je zo efficiënt mogelijk te helpen, noteren we eerst je vraag en wordt je teruggebeld over de oplossing. Zo zijn onze technische mensen constant bezig met het uitzoeken of oplossen van technische vraagstukken in plaats van het beantwoorden van de telefoon.  024-23 40 455