Via onze support site kun je een tal van taken uitvoeren. Zo kun je support aanvragen, nieuwe producten bestellen en in bestaande oplossingen zoeken. Hoe dit precies werkt leggen we hieronder per onderdeel uit. 


Account aanmaken

Zonder het aanmaken van account kun je alleen onze bestaande oplossingen inzien. 

Alleen bestaande klanten kunnen een account aanmaken, is daarom belangrijk dat je je zakelijke email adres gebruikt. 


Volg onderstaande stappen om een account aan te maken.


  1. Ga naar https://support.iteamplay.nl
  2. Klik op "Uw Tickets"


  3. Klik op 1 van de 2 registratie-knoppen




  4.  Vul het formulier in en klik op "Registreren"



  5. Je ontvangt nu een e-mail waarmee je je account kunt bevestigen. Hierna kun je inloggen. 


Ticket aanmaken

Zodra je ingelogd bent kun je op onderstaande knop klikken om een ticket aan te maken. Deze knop zal altijd rechtsboven in beeld zichtbaar zijn.


In het formulier wat op je scherm verschijnt kun je je aanvraag omschrijven en eventueel bijlages toevoegen. Zodra je op versturen klikt gaan wij er zo snel mogelijk mee aan de slag!




Producten uit de servicecatalogus bestellen

Mocht je iets nodig hebben en weet je ook al wat je wilt hebben? In onze servicecatalogus hebben wij een aantal standaardproducten welke je direct kunt bestellen. Tijdens het bestellen vul je de eventueel benodigde informatie in en kun je direct je product of dienst bestellen. Om gebruik te maken van de servicecatalogus log je in op https://support.iteamplay.nl en klik je boven in beeld op "Servicecatalogus".

Om direct naar de servicecatalogus te gaan klik je hier.