Als een printer in WePrintSmarter nog niet ondersteund wordt kun je de juiste informatie laten toevoegen via de backend support.


Stuur hiervoor een email naar support@euroform.com met als onderwerp WePrintSmarter missing supplies.

In de bijlage stuur je het ingevulde Excel sheet mee welke als bijlage aan dit artikel is toegevoegd


In het Excel bestand vul je de volgende informatie in:

  • ALSO_SKU, het item nummer bij Also
  • MFR_SKU, onderdeelnummer van de fabrikant
  • MFR_Name, naam van de fabrikant
  • Product_Group, vul DIS090009200000540 - toner voor toners of DIS090009500000590 - Other consumables voor overige onderdelen
  • Product_Text, naam van het product
  • Product_Description, omschrijving, maar mag gelijk zijn aan de naam van het product


Hieronder een voorbeeld:

Je kunt deze informatie verzamelen door in WePrintSmarter de niet ondersteunde printer te openen.

Onder Product # zie je het onderdeelnummer van de fabrikant. Deze kun je invullen onder MFR_SKU.

Ga naar Also en zoek op het Product #.


Open het product en hier kun je de rest van de informatie ophalen.

Stuur het ingevulde Excel sheet naar het eerder genoemde support adres en ze zullen de supplies toevoegen.