Volg de stappen hieronder om je Windows 365 cloud pc te gebruiken met meerdere beeldschermen.
- Login op https://windows365.microsoft.com
- Klik links in beeld op de pijl naar beneden om de externe bureaublad-clients te downloaden.
- Je hebt een aantal opties afhankelijk van het type apparaat wat je gebruikt. De meest gebruiksvriendelijke is de Windows 365 voor Windows app, je kunt echter ook de Microsoft Extern bureaublad voor Windows app gebruiken. Ik zal voor beide een korte uitleg toevoegen.
- Hieronder de stappen voor de Windows 365 voor Windows app, gebruik je liever de Microsoft Extern bureaublad voor Windowsapp ga dan verder met stap 5.
- Klik op de knop Ga naar Microsoft Store
- Je krijgt mogelijk een melding dat de site de Microsoft Store probeert te openen, keur deze goed.
- Klik op Downloaden om de app te installeren
- Open de app na de installatie en log in met je Microsoft account
- Na het inloggen zie je je cloud pc. Klikt op de puntjes naast Connect en open de Instellingen.
- Pas de instellingen aan naar Alle beeldschermen om meerdere schermen te gebruiken.
- Sluit de instellingen klik op Connect om verbinding te maken met je cloud pc.
- Klik op de knop Ga naar Microsoft Store
- Hieronder de stappen om gebruik te maken van de Microsoft Extern bureaublad voor Windows app
- Download de 32 of 64 bits versie van de app.
- Open het gedownloade bestand om de app te installeren
- Klik op Abonnement-URL ophalen en kopieer de URL die in beeld verschijnt.
- Open nu de Extern bureaublad app en klik op Abonneren met URL, vul de kopieerde URL in.
- Klik op Volgende en meld je aan met je account.
- Je cloud pc verschijnt nu in beeld, klik rechts op de cloud pc en open de instellingen.
- Schakel de standaardinstellingen uit en selecteer bij de Beeldschermconfiguratie de optie Alle beeldschermen.
- Sluit de instellingen en dubbelklik op je cloud pc om deze te openen.
- Download de 32 of 64 bits versie van de app.